SZKOLENIA

Ludzie dla firmy to bezcenny kapitał. Staramy się rozwijać ich umiejętności i postawy, aby zapewnić naszym Klientom prawdziwą przewagę konkurencyjną. Z jednej strony pracujemy z osobami sprawującymi funkcje zarządcze, z drugiej z ich podwładnymi, tworząc programy i strategie rozwojowe dopasowane do potrzeb i celów zarówno jednych, jak i drugich. Nasze programy szkoleń są konstruowane i realizowane na podstawie dogłębnej analizy  oczekiwań i potrzeb, prowadzonej na trzech płaszczyznach – organizacji jako całości, przełożonych i samych uczestników szkoleń. Takie podejście do planowania i wdrażania strategii rozwoju pracowników gwarantuje pełny sukces i satysfakcję, a także przynosi wymierne korzyści.

Do każdego projektu szkoleniowego, który realizujemy, podchodzimy kompleksowo, a także indywidualnie. Dbamy o to, aby nasze rozwiązania odnosiły się zarówno do realiów firm naszych Klientów, jak i rzeczywistych wyzwań zawodowych, z jakimi spotykają się uczestnicy szkoleń. Dopasowujemy narzędzia tak, aby spełnić oczekiwania i cele, jakie szefowie stawiają nam jako trenerom oaz pracownikom jako uczestnikom warsztatów.

 

Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu, wiedzy, zaangażowaniu oraz współpracy z trenerami, o doskonałych umiejętnościach dydaktycznych, szkolenia Meridian są bardzo wysoko oceniane przez nawet najbardziej wymagających uczestników.

Obszary tematyczne

Zakres naszych działań obejmuje projekty rozwojowe zarówno na poziomie strategicznym, jak i rozwiązania dla pracowników na różnych szczeblach organizacji.

Nasze szkolenia obejmują głównie obszary związane z doskonaleniem umiejętności przywódczych i kierowania ludźmi, umiejętności osobistych czy też tych, związanych ze sprzedażą i obsługą klienta.

Metodyka pracy

W trakcie naszych szkoleń pracujemy metodą warsztatową – uczestnicy biorą aktywny udział w różnych doświadczeniach poprzez uczestnictwo w case study, odgrywaniu ról czy grach zespołowych. Dzięki zastosowaniu takiej techniki maja możliwość zaobserwować mechanizmy wpływające na ich własne zachowania, a także efekty tych zachowań w stosunku do siebie, jak i pozostałych uczestników spotkania.

Szkolenia są tak skonstruowane, aby biorący w nich udział pracownicy wiedzieli nie tylko o tym jak powinno się postępować w danej sytuacji, nauczyć określonych umiejętności, ale także aby wydobyć miejsce na reflekcję na ile treść szkolenia jest możliwa do zastosowania oraz zwracać uwagę na postawy, czyli dlaczego i po co coś robimy.

Nasze szkolenia traktujemy również jako okazję do wymiany doświadczeń wśród uczestników. W trakcie naszych spotkań powstają nowe pomysły, koncepcje, rozwiązania, które można później zastosować w codziennej pracy zawodowej.